seriemord

I ett nära sammarbete med den underjordiska revolutionära organisationen Centrum för Socio-ekonomiska Serie Studier, C.S.S.S, verkar Seriemord för spridande och samlande av serier som tar till vara på detta unika mediums subversiva potential.

Monday, April 03, 2006


Jag sitter och forskar på Stockholms alla arkiv. Hyllmilen av material är svindlande. Bara mantalslängderna skulle säkert nå ner till Italien om de lades på rad. Allt finns arkiverat, utom det man för tillfället tänker undersöka...

2 Comments:

At 11:00 AM, Blogger Isabella said...

Hej, jag hoppas att du inte tror att jag är en läskig stalker nu...
Jag tänkte mest säga: Hej, jag tycker om dina serier och jag väntar med spänning på serien om mig och Linnea

 
At 4:45 AM, Blogger rasmus said...

Jag väntar också spänt på att få se gårdagen i serieform, inkl. Isabella & Linnea & Viktors antiseriekommentar m.m.

 

Post a Comment

<< Home