seriemord

I ett nära sammarbete med den underjordiska revolutionära organisationen Centrum för Socio-ekonomiska Serie Studier, C.S.S.S, verkar Seriemord för spridande och samlande av serier som tar till vara på detta unika mediums subversiva potential.

Wednesday, April 12, 2006


När Rasmus Fleischer för några år sedan skulle debattera boken "Imperiet" mot Mikael Nyberg på första Textmässan kom han inramlandes på scenen med blod rinnandes från ett djupt sår i pannan. På den vägen verkar han fortsätta. 17-åringen som står och dissar mig fortsatte sedan hela dagen, hon har rätt såklart. Kolla in Rasmus blog som förtjänat honom epitetet "Sveriges mäktigaste internet någonting": piratbyrån...någonting.

4 Comments:

At 7:04 AM, Blogger Isabella said...

Oh äntligen den efterlängtade serien!:D Linnéa kommer bli så glad när hon får se den!:D
Dessutom tycker jag att verkligen lyckats fånga Linnéas riktiga jag, hehe..

 
At 7:30 AM, Blogger rasmus said...

Äh, nu drar jag till Skåne och läker mina sår. Ses nästa vecka! :D

 
At 5:39 AM, Blogger Linnéa said...

Delightful, nu ar jag nastan kandis, som Carola, fast battre. Spannande!
(Att jag skriver som en kratta utan prickar beror nog pa att jag ar en varldsvan traveller, skulle jag tro)

Med andra ord; jag gillade den, sot.

Nu ska jag ivag och sno salt pa Burger King till min aggrora jag ska gora. (Varfor ar jag alltid sa fruktansvart langrandig, det ar ett mysterium?!)

Tjyst!

 
At 2:12 AM, Blogger Fabian Göranson said...

Hahaha!!! Café Mänsklig Djurpark och Du själv är gamla stans pärlor. Vi hörs strax. På fredag är det Groundation Day, men jag får inte röka. Vi kanske kan baka en tårta?

 

Post a Comment

<< Home